Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Киричевська Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Киричевська Л. П. Формування творчої самодіяльності студента засобами духовно-збагаченого освітнього середовища [Електронний ресурс] / Л. П. Киричевська // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2017. - Вип. 259. - С. 115-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2017_259_19
| 2. |
Киричевська Л. П. Аналіз підходів до виховання творчої самодіяльності учнів підліткового віку у науковій літературі" [Електронний ресурс] / Л. П. Киричевська // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2018. - Вип. 291. - С. 116-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2018_291_21
| 3. |
Киричевська Л. Виховання творчої самодіяльності в духовно збагаченому оcвітньому середовищі школи [Електронний ресурс] / Л. Киричевська // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2020. - Вип. 1. - С. 12-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2020_1_4 Проаналізовано наукові праці видатних педагогів, психологів і філософів, які у своїх доробках доводять думку про те, що навчання не може бути зведене лише до придбання умінь і навичок, воно є засобом для досягнення свого вищого призначення, самоактуалізації та самовираження в творчості. Це підтверджується тим, що творча діяльність особистості допомагає виявленню особистісних якостей, серед яких: активність, відповідальність, самостійність, творчий підхід до справи, рівень розвитку інтелекту, уміння ясно виражати власні думки, що є характеристикою успішного випускника закладу загальної середньої освіти. Наголошено на важливості етапів розвитку самодіяльності відповідно до ступенів природного розвитку дитини. У контексті педагогічного знання подається аналіз специфіки творчої самодіяльності учнів, осмислюються поняття "самоактуалізація", "самодіяльність", "активність особистості", "творчість".
| 4. |
Киричевська Л. Вплив духовно-збагаченого освітнього середовища на розвиток творчої самодіяльності учнів [Електронний ресурс] / Л. Киричевська // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2021. - Вип. 1. - С. 65-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2021_1_11 Інтелектуальний потенціал держави забезпечується насамперед ефективною діяльністю освітніх закладів. Відповідно, духовно-збагачене освітнє середовище має забезпечувати супровід і підтримку обдарованої молоді, здійснювати проєктування та прогнозування творчого розвитку особистості. Зазначена стаття спрямована на розкриття сутності духовно-культурного середовища освітнього закладу, яке буде сприяти створенню атмосфери творчого саморозвитку учнів, їхньому самовизначенню та самореалізації в майбутній професії та житті. У контексті статті духовно збагачене освітнє середовище як комплекс практичних способів визначають як формування компетентностей, методів і технологій, що сприятимуть розвитку та формуванню професійних здібностей особистості, а освітнє середовище як соціальний інструмент - як те, за допомогою чого виховуються і реалізовуються духовно-культурні цінності та цілі розвитку суспільства. Воно постає активним стимулом культурних змін і перетворень у суспільному житті. Вивчення проблем духовності, духовного життя особистості залишається нагальним питанням для українського суспільства, оскільки більшість з-поміж сучасної молоді демонструє безініціативність та безвідповідальність, що є свідченням прогалин у цьому питанні.
|
|
|